دلایل خرابی دستگاه کونیکامینولتا

    نمونه از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا
    کونیکا مینولتا برند قدرتمندی است که در طراحی و تولید دستگاه های کپی کوچک و بزرگ تبحر دارد. عموما چاپگرهای کونیکا مینولتا از مقاومت ساختاری بالایی برخوردار هستند و می توانند سال ها بی وقفه بدون هیچ نقصی به کار خود ادامه دهند.
    اما به هر حال دستگاه کپی سیستم پر مصرفی هستند که مصون از خرابی نبوده و در اثر عوامل مخرب گوناگونی دچار اختلال می شود. ادامه ی این مطلب را دنبال کنید تا شما را با 5 نمونه از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا آشنا سازیم.

    مهم ترین مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا 
    1.گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا
    گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی اتفاق متداول و دردسرسازی است که احتمال وقوع بالایی دارد. برای اینکه گرفتار این مشکل نشوید، پیشنهاد کارشناسان امدادکپی توجه به استانداردهای مرتبط با جنس کاغذ است. برگه های مصرفی شما باید جنس نرمالی داشته باشند. وزن بسیار کم کاغذ و یا رطوبت بالای سطح آن فرآیند خروج از دستگاه کپی و چاپ با کیفیت را دشوار می سازد. برای اطلاع از خصوصیات اصلی یک کاغذ استاندارد می توانید به مطالعه ی دفترچه ی راهنمای سیستم خود بپردازید.
    مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی را می توانید به راحتی با باز کردن دستگاه و بیرون کشیدن برگه برطرف کنید. در این بین نیاز به تخصص خاصی وجود ندارد. اما اگر مرتبا با معضل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی رو به رو هستید، باید حتما به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. کارشناسان ما در امداد کپی کلیه ی ایرادات مرتبط با این مشکل را به صورت از بین خواهند برد. عموما این مسئله با تعمیر کاغذکش همراه می شود.
    2.عدم عکس العمل دستگاه کپی کونیکا مینولتا به دستورات چاپ
    یکی از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا، کند شدن و یا از کار افتادن آن است. شاید از نظر کاربر هیچ چیز کلافه کننده تر از عدم عکس العمل یک دستگاه دیجیتال به دستورات ارسالی نباشد. زمانی که دستگاه کپی کونیکا مینولتا به دستورات چاپ واکنشی نشان نمی دهد، احتمالا با مشکل خرابی یا ضعیف شدن برد اصلی چاپگر روبه رو هستید.
    حجم کاری بالا و دور از ظرفیت دستگاه کپی و نیز نوسانات ولتاژ در اغلب اوقات به خرابی بخشی از برد و یا سوختگی کامل آن منتهی می شود. برای رفع این مشکل همواره می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی امداد کپی تماس بگیرید و نسبت به دریافت سرویس تعمیر در محل این دپارتمان تخصصی اقدام کنید تا باری دیگر شاهد فعالیت صحیح چاپگر مورد استفاده ی خود باشید.
    3.چاپ کمرنگ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا
    چاپ کمرنگ جزیی از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. این مشکل زمانی نمایان می شود که تونر کارتریج رو به اتمام باشد. بنابراین با تعویض یا شارژ کارتریج مشکل چاپ کمرنگ برطرف خواهد شد. آنچه که در این میان حائز اهمیت است، کیفیت کارتریج جدید و یا تونری است که در بدنه ی کارتریج قبلی قرار می گیرد.
    دقت داشته باشید که استفاده از کارتریج و تونر نامرغوب نه تنها کیفیت چاپ برگه های خروجی از دستگاه را کاهش می دهد، بلکه به انواع قطعات داخلی سیستم نیز فشار زیادی وارد می کند که تا خرابی آن ها پیش می رود. لازم به ذکر است که فروشگاه انلاین امداد کپی فرآیند شارژ و تعویض کارتریج را با نمونه های اورجینال و سازگار با نوع دستگاه کپی انجام می دهد.
    چاپ خطوط اضافی توسط دستگاه کپی کونیکا مینولتا
    از دیگر ایرادات متداول دستگاه کپی کونیکا مینولتا، چاپ خطوط اضافی و زائد است. این مشکل دلایل جزیی و کلی بسیاری دارد. استفاده از سرویس های دوره ای می تواند تا حد زیادی از پیدایش خطوط اضافی بر روی برگه های چاپ جلوگیری کند. زیرا خشک شدن ذره های تونر در جای جای دستگاه کپی کونیکا مینولتا بر کیفیت چاپ تاثیرگذار است.

    3.خرابی درام
    از طرفی خرابی درام نیز عامل بسیار مهمی در ظهور خط های زائد می باشد. در چنین شرایطی باید درام دستگاه تعویض شود. نمایندگی رسمی فروشگاه انلاین امداد کپی این تعویض را در طی مدت زمان کوتاهی انجام داده و اصالت درام جدید را با ارائه ی گارانتی تضمین می کند.
    روشن نشدن دستگاه کپی کونیکا مینولتا
    روشن نشدن چاپگر نمونه ی مهمی از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. عموما این مشکل ریشه در اختلالات بخش پاور دستگاه دارد. با خرابی پاور حتی یک تونر با کیفیت نیز تاثیری در ارائه ی به موقع برگه های چاپ نخواهد داشت. امداد کپی با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته کلیه ی ایرادات ریز و درشت برد پاور انواع فتوکپی های کونیکا مینولتا را تعمیر می نماید.
    تعمیر دستگاه های کپی کونیکا مینولتا با گارانتی.
    کارشناسان مجرب ما طی انجام مراحل عیب یابی ریزبینانه هر یک از تجهیزات اداری برند مطرح کونیکا مینولتا را در سطح کیفی بالایی تعمیر می کنند.


    4.روشن نشدن دستگاه کپی کونیکا مینولتا

    روشن نشدن چاپگر نمونه ی مهمی از مشکلات رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. عموما این مشکل ریشه در اختلالات بخش پاور دستگاه دارد. با خرابی پاور حتی یک تونر با کیفیت نیز تاثیری در ارائه ی به موقع برگه های چاپ نخواهد داشت. نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته کلیه ی ایرادات ریز و درشت برد پاور انواع فتوکپی های کونیکا مینولتا را تعمیر می نماید.




    0
    0
     
    0
    لینک کوتاه: